...

رویه بازگرداندن کالا

در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم ؟

  1. در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید و با همان بیجک و کدرهگیری برگشت بخورد .
  2. اگر هم محصول را پس از دریافت ، مشکلی در فیزیک ( بخش ظاهری ) رویت کردید ، می بایست حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری محصول را برگشت بزنید . ( ظرف مدت 24 ساعت با کارشناسان کپی برتر تماس گرفته و ظرف مدت 24 ساعت دیگر دستگاه می بایست برگشت بخورده ! مطابق رسید باربری )
  • مشکل ظاهری چه چیزهایی هستند ؟  ( شکسته شدن درب ها ، ADF ، ریزش دولوپر ، ریزش تونر ) می باشد
  • در صورت ارسال در بازه زمانی مقرر گردیده هزینه های متقبل شده توسط کاربر پرداخت ( هزینه های باربری ) و دستگاه جدید با تست سلامت کامل به همراه یک هفته ضمانت و گارانتی بیشتر مجددا ارسال می گردد .
  • در صورت عدم ارسال با توجه به شرایط و ضوابط کپی برتر در بازه مقرر گردیده به علت وجود قطعات مصرفی و استهلاک دستگاه که کاربر می تواند در بازه زمانی که دست مشتری می باشد از آن استفاده نماید ، طبق قانون تجارت الکترونیک برای محصولات مصرفی ، هیچگونه مسئولیتی بابت پذیرش جهت عودت محصول ندارد .
  1. محصول همچنان دارای مهلت تست و گارانتی عمومی باشد .
  2. هرگونه نقص یا مشکل فنی در کارکرد دستگاه باید طی 1 روز کاری پس از دریافت محصول به پشتیبانی کپی برتر گزارش شود.
  3. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کپی برتر ، جدا خودداری فرمایید.
  4. برای تماس با بخش پشتیبانی کپی برتر حتما اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
  5. هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن ، لیبل زدن مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود.
  6.  
  1. مغایرت محصول خریداری شده با مشخصات یا ظاهر فیزیکی درج شده در سایت:

    • این مغایرت باید ظرف 24 ساعت به پشتیبانی فروش اطلس پرینتر گزارش شود.
    • اگر تفاوت از روی بسته‌بندی (عکس محصول، رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، محصول باید بدون استفاده و با پلمب سالم به فروشگاه بازگردانده شود.
    • اگر پلمپ باز شده یا محصول استفاده شده باشد، درخواست مشتری قابل رسیدگی نخواهد بود. در صورت مغایرت کالای دریافتی با محصول ارسال شده، کارشناسان فنی ظرف 72 ساعت از دریافت محصول به بررسی این مسئله خواهند پرداخت.
    • اگر این مغایرت توسط کارشناسان تأیید شود، محصول برای مشتری تعویض خواهد شد. در صورت عدم تأیید، محصول به مشتری بازگردانده می‌شود.

    نقص یا مشکلات فنی در محصول خریداری شده:

    • هرگونه نقص یا مشکل فنی در کارکرد دستگاه باید طی 1 روز کاری پس از دریافت محصول به پشتیبانی کپی برتر گزارش شود.
    • این سرویس شامل نقص‌های ظاهری (ترک، خراش و غیره روی بدنه محصول و قطعات اضافی) و ( موارد مصرفی از جمله تونر و دولوپر ) ناشی از استفاده نادرست کاربر از محصول نمی شود.
    • استفاده نادرست پس از تحویل محصول شامل حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی توسط افراد غیر متخصص، اعمال تنظیمات اشتباه، استفاده غیرمعمول، نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه های سازنده (ذکر شده در دفترچه راهنمای محصول) می‌شود.
    • پس از دریافت و پذیرش محصول توسط بخش پشتیبانی فنی، بسته به نوع محصول و مشکل گزارش شده توسط مشتری، انجام تست نهایی و اعلام نظر کارشناسان خدمات پس از فروش 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

    در صورتی که کالای خریداری شده آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

    • آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش یا از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
    • کارتن و جعبه اصلی محصولات باید نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مجموعه بازگردانده شود.
    • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    • کارشناسان فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
    • در صورتی که اشکال سفارش دریافتی، در هنگام تحویل قابل تشخیص باشه، به طور مثال کارتن پیش از تحویل آسیب دیده و یا تغییر شکل داده، از تحویل گرفتن محصول خودداری کنید. یادتون باشه در شرایطی که عیب کالا درب منزل قابل تشخیص باشه، نباید تحویل گرفته بشه و شامل موارد مرجوعی نیست.
    • هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.
    • پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
    • تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی کپی برتر موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه برگشت داده می شود.
    • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کپی برتر ، جدا خودداری فرمایید.
    • برای تماس با بخش پشتیبانی کپی برتر حتما اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
    • جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند.
    • امکان مرجوعی کالا تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد. همچنین کارتن کالا از لحاظ ظاهری سالم باشد و مخدوش نشده باشد.
  1. در صورتی که بعد از تحویل سفارش، متوجه یکی از موارد زیر شدید و قصد مرجوع کردن داشتید، لازمه حداکثر تا 24 ساعت کاری ، با پشتیبانی مشتریان کپی برتر ( شماره تماس  09122768634 ) تماس بگیرید و برای مرجوع کردن 24 ساعت کاری هماهنگی لازم رو انجام بدید، سپس محصول رو به ما مرجوع کنید.  ( مجموع زمان تا تحویل به باربری برای ارسال می بایست 48 ساعت کاری شود )

    از نظر کپی برتر موارد زیر شامل مرجوعی کالا میشه :

    1. محصول دارای تاریخ گارانتی و مهلت تست باشد .
    2. در صورت آسیب ظاهری و فیزیکی ظرف مدت 48 ساعت کاری باربری ارسال شده باشد . ( مطابق بیجک باربری )
    3. تونر و دولوپر از داخل بیرون ریخته باشد  .
    4. کالا بصورت اشتباه ارسال شده باشد 

    در صورت تایید مورد مرجوعی یا محصول جایگزین براتون ارسال می شود و یا هزینه‌ی خرید به شما استرداد خواهد شد. هزینه‌ی مرجوع کردن هم در این حالت با دل استایل می باشد.

    • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کپی برتر باشد، هزینه ارسال به عهده مجموعه می باشد . 
    • هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد، بر عهده ی خود کاربر می باشد.
    • در صورت وجود مهلت تست و گارانتی پایه و عمومی و تائید بودن مشکل دستگاه ازسمت کارشناس پشتیبانی ، هزینه ارسال به عهده مجموعه می باشد . 
    • در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کپی پرینتر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .
    • بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد، توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.

پس از مطالعه موارد بالا ، لطفا این فرم را به دقت پر نمائید.

کال سنتر

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.